بیش از 10 سال است به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. Onum یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

ارتباط با ما
11. Ebne Sina Network
تاریخ پروژه:
فروردین ماه 1401
دسته بندی:
شبکه کامپیوتری
کارفرما:
کلینیک دندانپزشکی ابن سینا

کلینیک دندانپزشکی ابن سینا، واقع در شهرستان آق قلا در استان گلستان، در حوزه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، زیبایی، درمان ریشه و … فعال می باشد. این کلینیک با بهره مندی از دندانپزشکان مجرب استان، با چندین جایگاه پزشک و یونیت دندانپزشکی، جزو کلینیک های مطرح استان گلستان می باشد. پزشکان این کلینیک برای تصمیم گیری بهتر برای درمان بیماران از سیستم عکس برداری دندان به صورت لحظه ای قبل و پس از درمان استفاده می نمایند. سنسور های عکس برداری از دندان با استفاده از نرم افزاری تحت شبکه، اطلاعات دریافت شده را به سرور منتقل می نمایند تا در پرونده بیمار ثبت و نگهداری شوند.

برای برقراری شبکه بین سیستم های کامپیوتری متصل به یونیت های دندانپزشکی و اجرای نرم افزار تصویربرداری از دندان، ایجاد بستر شبکه برای این کلینیک به شدت نیاز بود. از طرفی به دلیل مسائل بهداشتی و استریل بودن محیط و همچنین زیبایی بصری، امکان استفاده از کابل میسر نبود. بدین ترتیب کارشناسان گروه نوین نت با بررسی عوامل محیطی و رصد ساختمان و همچنین در نظر داشتن نیازهای سیستمی این مجموعه، ایجاد شبکه بی سیم را به عنوان راهکار مناسب برای کلینیک ابن سینا در نظر گرفتند.

به دلیل تفکیک بودن واحدهای این مجموعه و نیاز به سیگنال دهی در طبقات مختلف، می بایست از تجهیزات قدرتمندتری استفاده می شد. بدین ترتیب، گروه نوین نت، با استفاده از بهترین برندهای موجود، از دستگاه های اکسس پوینت برای برقراری شبکه بیسیم در این کلینیک کمک گرفتند. در هر طبقه برای پوشش هرچه بهتر از تعدادی دستگاه اکسس پوینت استفاده شد تا پوشش آنتن بهتری فراهم شود و اُفت سرعت، خللی در عملکرد سیستم ها ایجاد نکند. تمامی تجهیزات به یک دستگاه مرکزی و یک روتر برای ارتباط با شبکه خارجی و اینترنت متصل شدند و سرور مجموعه از طریق کابل به شبکه اضافه گردید.

11. Ebne Sina Network 2

به این صورت، بدون نیاز به کابل کشی و با پوشش حداکثری، شبکه بی سیم در تمامی فضای کلینیک در دسترس قرار گرفت و برای حفظ امنیت هم از پروتکل های امنیتی و حساب های کاربری محدود و مقطعی برای استفاده کاربران استفاده شد تا امکان نفوذ به حداقل کاهش یابد. کارشناسان گروه نوین نت، با بررسی دوره ای تجهیزات شبکه و خدمات در محل، همکاری خود را با کلینیک ابن سینا حفظ نموده اند تا شرایط سیستمی به گونه ای باشد که مشکلی در فرآیند خدمت رسانی به بیماران بروز نکند.

پروژه های مرتبط