بیش از 10 سال است به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. Onum یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

ارتباط با ما
10. Taavoni SEO 1
تاریخ پروژه:
آذر ماه 1402
دسته بندی:
طراحی وب سایت/سئو
کارفرما:
شرکت تعاونی کارخانجات

با راه اندازی وب سایت شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان استان گلستان، طی رایزنی با مدیران این شرکت، بنا بر این شد که خدمات سئو وب سایت به صورت تخصصی توسط گروه نوین نت اجرا و پیاده سازی گردد. با توجه به اینکه طراحی وب سایت این شرکت توسط گروه نوین نت انجام شده است، در نتیجه مقدمات ابتدایی سئو (سئو عمومی) که برای تمامی وب سایت های طراحی شده توسط گروه نوین نت اجرا می شود برای این وب سایت نیز انجام شده بود. به همین خاطر، در پروژه سئو وب سایت شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان استان گلستان، به بررسی تخصصی وب سایت با هدف اجرای سئو پیشرفته پرداخته شد.

10. Seo Taavoni 2

بدین منظور تمامی صفحات وب سایت بازنگری شدند و تمامی متا تگ ها و متون جایگزین تصاویر، آنالیز و در صورت نیاز اصلاح شدند. در این مرحله تگ ها طبق استاندارد روز سئو اصلاح شدند. لازم به ذکر است در هر لحظه وضعیت وب سایت با ابزارهای مختلف مورد رصد قرار می گرفتند و روند بهبود عملکرد دنبال می شد. تمامی تصاویر از نظر اندازه و حجم فایل اصلاح شدند و از نظر سرعت لود در سایت مورد نظارت قرار گرفتند. بدین ترتیب در این مرحله، سئوی عمومی بازنگری شد و در صورت نیاز ویرایش و اصلاح گردید.

در مرحله بعد تمامی لینک های داخلی از صفحات مختلف به یکدیگر مورد توجه و آنالیز قرار گرفتند. تمامی متون و محتوا از نظر لینک های داخلی به صفحات مختلف سایت اصلاح شدند و صحت کارکرد لینک ها در هر صفحه آزمایش گردید. در مواردی که لینک ها به سایت های خارجی داده شده بود، عملکرد لینک مورد نظر، بررسی شد. در گام بعد، نوشته ها و خبرهای بخش بلاگ و خبرنامه به دقت بازنگری شدند و از نظر درج کلمات کلیدی و لینک ها مراحل آزمایش را طی نمودند. لازم به ذکر است که در روند تعریف کلمات کلیدی، از کلمات کلیدی چند کلمه ای استفاده گردید که منجر به رتبه بندی بهتری در استانداردهای سئو در سال 2023 می گردند.

پس از بررسی کلی وب سایت، تنظیم کلمات کلیدی، اصلاح تگ ها و …، نوبت به بررسی وب سایت از دید دستگاه های موبایل می رسید که اصطلاحا به موبایل ویو یا ریسپانسیو بودن وب سایت معروف است. در این فرآیند مجددا تمامی صفحات و المان های آن ها از نظر نحوه نمایش مناسب در دستگاه های تبلت و موبایل مورد تست قرار گرفتند و اصلاحات مد نظر در صورت نیاز ترتیب اثر داده شد. این روند برای دستگاه های مختلف که با اندازه و ابعاد مختلف امکان مشاهده وب سایت را داشتند تکرار شد تا به اجماع کلی برای طراحی و نمایش در دستگاه های موبایل برسد. در این مرحله علاوه بر موارد ذکر شده، بهینه بودن فهرست قابل نمایش در دستگاه های موبایل نیز در دستور کار قرار گرفت.

10. Seo Taavoni 3

در گام بعد که از دید سئو یکی از مهم ترین گام ها برای افزایش رتبه می باشد، به ساخت نقشه سایت یا Site Map برای صفحات پرداخته شد. این روند به موتورهای جستجو کمک می کند تا فهم دقیق تری نسبت به آرایش صفحات و محتوای وب-سایت داشته باشند و در نتیجه رتبه بهتری را برای سایت به ارمغان خواهد آورد. روند ذکر شده برای تصاویر وب سایت نیز تکرار گردید و نقشه ای برای تصاویر وب سایت نیز ایجاد شد.

به عنوان گام آخر، حساب کاربری شبکه های اجتماعی نیز برای شرکت تعریف گردید و لینک وب سایت از محتوای آن ها به وب سایت ارجاع داده می شود. ارجاع از شبکه های اجتماعی به وب سایت علاوه بر تثبیت هویت و ارزش وب سایت، کمک شایانی به رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجوی خواهد نمود. در نهایت، پس از بررسی نهائی روند انجام شده از ابتدا تا انتها، وب سایت با امتیاز خوب به نمایندگان این شرکت تحویل گردید و قراردادی تحت عنوان پشتیبانی وب سایت و نگهداری رتبه سئو مابین گروه نوین نت و شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان استان گلستان عقد شد که طی آن گروه نوین نت موظف به بررسی دوره ای وب سایت و بازبینی محتوای درج شده توسط کاربران این شرکت می باشد تا لطمه ای به سلامت وب سایت و رتبه کسب شده در موتور جستجو وارد نگردد.

پروژه های مرتبط